Archief vormingen
Opleiding Zingen met kinderen - Step Up
Zingen met Kinderen – StepUp: een nieuwe impuls voor kinderkoordirigenten. Een vierdaagse masterclass.
Dag van de Zingende Leerkracht - Mechelen
De vijfde editie van de Dag van de Zingende Leerkracht organiseren we in 2025 op 4 en 5 oktober in Mechelen en een nog te bepalen locatie. Voor leerkrachten die het zingen op school ter harte nemen. Zing jij graag in je school? Wil je gelijkgestemden ontmoeten? En tevens geïnspireerd je klas binnengaan? Dan is dit iets voor jou.
Gratis webinar: Hoe start ik een schoolkoor?
In dit webinar geven we je handvaten om een schoolkoor op te starten.
Gratis webinar: Hoe start ik een schoolkoor?
In dit webinar geven we je handvaten om een schoolkoor op te starten.
Zingen met kinderen BXL: meerstemmigheid
Deze workshop is de derde van drie in de reeks Zingen met kinderen in Brussel. In deze sessie focust de docente op meerstemmigheid.
Inspiratiedagen Zingen met Kinderen 2025
Twee inspirerende dagen voor iedereen die zingt met kinderen. De ervaren kinder- en jeugdkoordirigente Marleen De Boo is je gids!
Koordagen voor kinderen en tieners 2025
Dé jaarlijkse koorweek voor kinderen en tieners. 5 dagen zingen en plezier. Met deskundige docenten en het Koor&Stem-monitorenteam voor de animatie.
Intervisie Zingende Scholen - Heverlee
In 2023-2024 verwelkomden we maar liefst 90 Zingende Scholen in Vlaanderen. Benieuwd hoeveel dat er in 2024-2025 worden! Tijdens een intervisie komen we samen om good practises te delen, uitdagingen te bespreken en nieuw repertoire en didactieken te ontdekken.
Zingen met kinderen BXL: instrumentjes bij een lied
Deze workshop is de tweede van drie in de reeks Zingen met kinderen in Brussel. In deze sessie focust de docente op het gebruik van instrumentjes bij het zingen.
Intervisie Zingende Scholen - Gentbrugge
In 2023-2024 verwelkomden we maar liefst 90 Zingende Scholen in Vlaanderen. Benieuwd hoeveel dat er in 2024-2025 worden! Tijdens een intervisie komen we samen om good practises te delen, uitdagingen te bespreken en nieuw repertoire en didactieken te ontdekken.